Известие

Collapse
No announcement yet.

помпене на гумите

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помпене на гумите

    като взех колата и не знаех колко да напомпя гумите по книжка пише 2 атм. но преди да прочета ги направих предни 2 а задни 2.2 и познайте колата се движеше като каручка сега ги правя на 1.8 и е съвсем друго.

    145 1.6 боксер

    някакви съвет или мнения по темата

  • #2
    Re: помпене на гумите

    Първоначално публикувано от rumen
    ...
    купи си ситроен
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Re: помпене на гумите

      Първоначално публикувано от rumen
      като взех колата и не знаех колко да напомпя гумите по книжка пише 2 атм. но преди да прочета ги направих предни 2 а задни 2.2 и познайте колата се движеше като каручка сега ги правя на 1.8 и е съвсем друго.

      145 1.6 боксер

      някакви съвет или мнения по темата
      Според мен минимум 2

      И не забравяй че Алфата е с по твърдо окачване...

      Какъв размер са ти гумите?
      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

      Comment


      • #4
        добре де какво като е с по твърдо окачване. на 1.8 просто колата се носи по пътя е не и на паваж там е малко сложно за обяснение но и разхода на гориво ми е същия и возията е по добра

        Comment


        • #5
          Re: помпене на гумите

          Първоначално публикувано от rumen
          като взех колата и не знаех колко да напомпя гумите по книжка пише 2 атм. но преди да прочета ги направих предни 2 а задни 2.2 и познайте колата се движеше като каручка сега ги правя на 1.8 и е съвсем друго.

          145 1.6 боксер

          някакви съвет или мнения по темата
          аз мойта я карам на 2.3 предните и на 2.1 задните, но сум с 15" гуми де
          и не смея по-малко ... щото от такова "меко" возене колата слиза надолу и.... картери мартери
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #6
            какво картери бих казал че на 1.8 колата е по спокоина и по малко се раздрънква незнам пробвал съм е и на 2.0 и на 2.2 и сега съм най доволен препоръчвам ви пробвайте няма проблем консултирал съм се не всичко се прави по книжка все пак не караме по хубави пътища както в европа

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rumen
              какво картери бих казал че на 1.8 колата е по спокоина и по малко се раздрънква незнам пробвал съм е и на 2.0 и на 2.2 и сега съм най доволен препоръчвам ви пробвайте няма проблем консултирал съм се не всичко се прави по книжка все пак не караме по хубави пътища както в европа
              еми аз от такова каране с меки предни гуми си счупих картера на 500км от софия ...
              и цялата процедура по репатрация на колата, ремонти просоттии ядове...

              не мерси
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                ти си знае6 но така ще си раздрънкаш колата по бързо а за картера ми пазия малко то и с 2.3 гуми пак можеш да го пръснеш.

                все пак живеем в БГ и тук шахтите са повисоки от асвалта незнам само каква им е целта на такава височина

                Comment


                • #9
                  Виж ся колега всичко е въпрос на личен избор и предпочитание ама ако си мислиш че че тия 0,2атм. ше ти предпазят колата кой знае колко.....си в голяма заблуда. Ти ако целиш много дупки все ще я разбиеш................

                  Аз не съм чувал до сега някой да препоръчва гума да е по 2.0, но пак казвам избора си е твой.......

                  Аз съм 195/50/15 и ако ги прасна на 1,8 по добре да карам на джанта.......
                  98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                  Comment


                  • #10
                    прав си въпрос на личен избор е

                    Comment


                    • #11
                      какъв ти е размера на гумите...

                      но имай в предвид, че гуми на 1.8 са си направо опасни...гумата е под оптималното си налягане, загравя много по-бързо...износвасе 2пъти по-бързо и най-лошото е че при екстремно спиране или завой може директно да я гръмнеш.
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rumen
                        добре де какво като е с по твърдо окачване. на 1.8 просто колата се носи по пътя е не и на паваж там е малко сложно за обяснение но и разхода на гориво ми е същия и возията е по добра
                        Е хуу де а колко ти е разхода в града
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Не дей да ги караш меки гумите, защото така има по-голяма вероятност да се изкривят като влезеш в дупка. И после гаранция-франция "Вие сте ги карали меки!" Според мен поне 2 атм. и нагоре.За извънградско е задължително! Иначе се повишава триенето не теловете и другите карантии в гумата, повишава се температурата и ... бум със 140 например.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            Момчето сигурно кара 14" на 70 височина и то с железни джанти
                            Масово рацерите във форума са 195/50/15 и налягане под 2,0/2,1 си е направо опасно
                            Аз карам 195/55/15 и на мен по книжка за този размер дават 2,4 предни и 2,3 задни (2 човека), ако се сложи багаж и са 4-ма по още 0,2 на мост. Аз ги помпам с азот и то колкото пише. До сега не съм имал проблем с пътя. Помпал съм ги и по-малко, но освен че е по-тегава колата возията си остава същата. Алфите са с по-твърдо окачване от останалите марки, но за сметка на това са по-стабилни
                            Ако колегата е карал Рено преди това, съвсем нормално е да му прави впечатление возията.
                            Мони е имал Рено преди 145-цата и той беше пускал тема за возията доколкото си спомням Но я го свалете от Алфа-та сега
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              а аз си мисля 4е за рацерите е по хубаво да карат на 3.0 бара
                              а и по този на4ин освен дискомфорта ще си пазите капли4ките от мили4ките дуп4ици ще бъдете максимално сигурни в завои с по вискоа скорост А колкото до колите ежедневки маи около 2.0-2.2 е оптимален вариант

                              Comment

                              Working...
                              X